رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری کارکنان آموزشی
عنوان طرح:
بررسی رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری کارکنان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال 1399
نام مجری/محقق:
پروانه اصفهانی
همکاران طرح:
سودابه حامدی شهرکی-حانیه محمدی
دانشکده:
بهداشت
تاریخ اتمام طرح:
28/03/1401
نوع مخاطب طرح:
سیاست گذاران اجرایی
پیام پژوهشی :
نتایج این تحقیق نشان داد که ارتباط معنی داری بین کیفیت زندگی کاری و استرس شغلی کارکنان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل می تواند برقرار باشد. همچنین دو متغیر استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری با یکدیگر ارتباط معنی دار ندارند و افزایش یا کاهش در هر کدام از این دو متغیر، سبب افزایش یا کاهش متغیر دیگر نخواهد شد.